Chery Global, yalnızca Nisan’da 200 bin otomobil sattı

Chery Global, yalnızca Nisan’da 200 bin otomobil sattı
Chery Global’in satışları nisan ayında bir önceki yıla göre yüzde 10,3 artışla 200 bin adedi aştı, ilk dört ayda toplam satışlar 820 bin adedi geçti.

Dünyanın önde gelen otomotiv üreticilerinden Chery, global pazardaki büyüme hamlesiyle dikkat çekici satış rakamlarına ulaşmaya devam ediyor. Nisan ayına ilişkin operasyonel verilerini açıklayan Chery Global, geçtiğimiz ay gerçekleştirdiği 200 bin 760 adetlik araçla satışlarını, 2024’ün aynı ayına kıyasla yüzde 10,3 artırmış oldu. Şirket, yeni enerji sistemlerine sahip araçların satışları ise yüzde 85,5 büyüdü ve 61 bin 223 adede ulaşarak büyüme hızındaki artışa dikkat çekti. Chery’nin toplam satışları ocak-nisan döneminde bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 15,3 artarak 820 bin adedi aşarken, yeni enerji aracı (NEV) satışları yüzde 140,7 artarak 224 bin 629 adede ulaştı. Chery'nin küresel kullanıcı tabanı, küreselleşme stratejisinin derinleşmesi ve pazar farkındalığının artmasıyla birlikte nisan ayı sonu itibarıyla 16,5 milyonu aştı.

chery-tiggo-9.jpg

Sınırsız yaşam, herkes için teknoloji!

Marka, Chery Super Hibrit’i (CSH) 2025 Şangay Otomobil Fuarı ve Chery Uluslararası İş Konferansı'nda dünyaya tanıttı. Dinamik sistemler alanındaki uzmanlığını ortaya koyan şirket, “seçkin teknoloji” ve “genel değer erişilebilirliği” ilkelerini temel alıyor. TIGGO9 ve ARRIZO8 CSH modelleri, Sonsuz Ufuklar, Endişesiz Yolculuklar dayanıklılık testinde sektör lideri performans göstererek, şarj-deşarj modunda toplam 1.400 kilometrenin üzerinde menzil ve 100 kilometrede 4,2 litre yakıt tüketimi kaydetti. “Görevimiz Tehlike” güvenlik testlerinde, TIGGO serisi araçlar, benzersiz güvenlik standartlarını doğrulamak ve teknik mükemmelliği kullanıcı adına somut faydaya dönüştürmek üzere spiral takla testleri, çift darbeli çarpışma ve yedi araçlık üst üste bindirme testi gibi zorlu senaryolara tabi tutuldu. Chery aynı dönemde “Sınırsız yaşam”, hibrit verimlilikten akıllı ekosistemlere doğru ilerlemeleri vurguladı ve sürükleyici deneyimlerle markanın “herkes için teknoloji” anlayışını pekiştirdi. Markanın ürün gamının sürekli olarak geliştirilmesi satış büyümesine yeni bir ivme kazandırıyor. Chery, 2025 Şangay Otomobil Fuarı'nda tamamen yeni HIMLA pikap serisini tanıttı. Kompakt segmentten orta ve büyük hacimli segmente kadar araçları kapsayan ürün gamında benzinli, dizel ve NEV seçenekler yer alıyor. Akıllı teknolojisi ve arazi kabiliyetiyle pick-up kavramının çok yönlülüğünü yeniden tanımlıyor. HIMLA, Chery ürün gamındaki bir açığı kapatmakla kalmıyor, aynı zamanda “içten yanmalı motor-elektrikli araç” sinerji stratejisini yeni bir aşamaya taşıyor ve kullanıcılarına dünya genelinde farklı seyahat seçenekleri sunuyor. Chery, CSH’nin yardımıyla TIGGO ve ARRIZO serilerinin hibrit versiyonlarını hızlandırıyor ve içten yanmalı motor, hibrit ve elektrikli araç teknolojilerini birleştiren çok yönlü bir elektrikli araç yol haritası geliştiriyor.

Dünyada aileler için tercih edilen marka olma yolunda ilerliyor!

Chery’nin operasyonel verilerinde öne çıkan konulardan biri de nisan ayında küreselleşme stratejisinin daha da geliştirilmesi oldu. Marka, farklı pazarlara yönelik ürün ve hizmetleri uyarlamak için “Bir yerde bir yer için” yerelleştirme felsefesini benimseyerek “ürün ihracatı” aşamasından “akıllı üretim ihracatı” aşamasına geçişini hızlandırdı. Chery, 2025 Şangay Otomobil Fuarı’nda 97 ülkeden rekor sayıda 5 bin yabancı misafir ve iş ortağını ağırladı. 3 binin üzerinde kişi, aile bakım hizmeti markasının lansmanına tanıklık etmek ve AiMOGA robotları, akıllı şarj çözümleri ve V2L işlevi gibi yenilikler hakkında bilgi edinmek için Wuhu'daki genel merkezi ziyaret etti. Chery, 8 küresel Ar-Ge merkezi, 10 üretim tesisi ve önemli bölgesel bileşen merkezleriyle Ar-Ge, üretim ve hizmetleri kapsayan kesintisiz bir yerel ekosistem kurarak daha büyük küresel genişlemenin temellerini attı. Teknolojik ilerleme, ürün iyileştirmeleri ve akıllı üretimin yurtdışına yayılması arasındaki sinerji, Chery'i “dünya genelinde aileler için tercih edilen marka” olma hedefine sürekli olarak yaklaştırdı. Chery, CSH ile hibrit teknolojisini yaygınlaştırarak, HIMLA ile ürün gamını genişleterek ve aile bakım hizmeti ile kullanıcı deneyimini yeniden tasarlayarak, Çinli otomotiv markalarının küresel yükselişini hızlandırmak ve dünya genelinde sektör standartlarını yeniden tanımlamaya yönelik uzun vadeli vizyonunu stratejik olarak ilerletmek için teknolojik yeniliği kullanıyor.

OTOPODYUM

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.