Chery, Google ve Kantar BrandZ’in otomotiv listesinde 3. kez 1 numara

Chery, Google ve Kantar BrandZ’in otomotiv listesinde 3. kez 1 numara
Chery, Google ve Kantar BrandZ’ın gerçekleştirdiği En İyi 50 Çinli Marka Oluşturucusu 2025 raporuna göre otomotiv kategorisinde bir kez daha zirvede yer alırken, genel sıralamada ise iki basamak yükselerek 12’nci sıraya yerleşti.

Google ve dünyanın önde gelen danışmanlık şirketlerinden Kantar BrandZ, geçtiğimiz günlerde En İyi 50 Çinli Marka Oluşturucusu 2025 raporunu açıkladı. Bu rapora göre Chery, otomotiv kategorisinde bir kez daha zirvede yer alırken, genel sıralamada ise iki basamak yükselerek 12. sıraya yerleşti. Chery’nin marka gücü skoru ise yaklaşık yüzde 30 oranında artış gösterdi. Chery, böylece pazar liderliğini pekiştirirken listede üst üste sekizinci kez yer alma başarısını da gösterdi.

Chery, otomotiv kategorisinin zirvesinde

Rapor, Google ile Kantar arasındaki iş birliğinin, Çinli markaların küreselleşme sürecini izleme açısından üst üste dokuzuncu yılına işaret ediyor. Kantar BrandZ En İyi 50 Çinli Marka Oluşturucusu 2025, “Anlamlı”, “Farklı” ve “Belirgin” olmak üzere üç temel boyutta titiz bir nicel değerlendirme süreciyle belirlendi. Çalışma kapsamında 400’ün üzerinde uygun marka takip edildi ve bu markalardan 203’ü kısa listeye alındı. Nihai sıralama ise markaların kapsamlı marka gücü puanlamasına göre belirlendi.

Bu değerlendirmelere göre Chery, yıllara dayanan küresel operasyonları ve güvenilirlik konusundaki itibarıyla, bu yılki sıralamada iki basamak birden yükselerek 12’nci sıraya yerleşirken, otomotiv kategorisindeki birinciliğini üst üste üçüncü kez pekiştirdi. Bu istikrarlı başarı, Chery’nin küresel çapta artan etkisini ve tüketiciler nezdinde güçlenen güvenini gözler önüne seriyor.

Chery bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 14’lük bir artış kaydetti!

Chery Grubu, gerçekleştirdiği bu etkileyici büyüme ivmesi sayesinde Ocak-Mayıs 2025 döneminde dünya genelinde toplam 1.026.517 araç satarak bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 14’lük bir artış kaydetti. Otomobil üreticisi, tarihinde ilk kez yıllık 1 milyon satış hedefini bu kadar erken gerçekleştirirken, aynı zamanda 443.940 adetlik yurt dışı sevkiyatla Çin’in lider otomotiv ihracatçısı konumunu da pekiştirdi. Bununla birlikte mayıs sonu itibarıyla Chery Grubu’nun küresel kullanıcı sayısı 16.7 milyonu aştı. Bu kullanıcıların 4.94 milyondan fazlası ise yurt dışı kullanıcılarından oluşuyor. Chery, yenilik odaklı ve küresel ölçekte güvenilen akıllı mobilite çözümleri lideri olma yolunda büyük adımlar atmaya devam ediyor.

OTOPODYUM

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.