Citroën, e-c3 ve Citroën Aircross otomobillerinin lansmanlarını KKTC’de gerçekleştirdi. Otomotiv basınının çok geniş bir katılımla izlediği toplantıda geçtiğimiz yılı ve sektör genelini değerlendiren Citroën Türkiye Marka Direktörü Bora Duran, 2025 yılı hedeflerini de paylaştı.
Citroën Türkiye, satışta dünya 3’üncülüğüne gözünü dikti
Citroën Türkiye Marka Direktörü Bora Duran, Türkiye’nin globalde 61.228 adet satışla Fransa, İtalya ve Almanya’nın ardından 4. sıraya yerleştiğini vurguladı. Duran, 2025 yılının sonunda yeni model ataklarıyla 3. sıraya yerleşmeyi hedeflediklerini de sözlerine ekledi. “Citroen’in bir elektrikli araç atağı yaptığını göreceksiniz” ifadelerini kullanan Duran, şöyle devam etti: “2025 yılının sonunda yeni model ataklarıyla ilk 3 sıraya yerleşmeyi hedefliyoruz. Geçen yıl toplam 17.307 araç sattık. Ticari araçta 7.156 adetle pazarda 4. Sıraya yerleştik. Binekte ise 10.151 adetle yüzde 3.3’lük bir pazar payı elde ettik. Bu yıl herkes Citroen’in bir elektrikli araç atağına şahit olacak. Lansmanını gerçekleştirdiğimiz C3 Aircross’tan toplamda 9.500 adet, e-c3’ten ise 5.500 adet satmayı hedefliyoruz.”
Citroën Türkiye Pazarlama Müdürü Burcu Giray, Citroën e-c3’ün teknik özelliklerini basın mensuplarıyla paylaştı
Citroën Türkiye Pazarlama Müdürü Burcu Giray, C3 Aircross’un teknik özelliklerini ve aracı tanıttı
CITROËN E-C3 LANSMANA ÖZEL FİYATI
C3 AIRCROSS LANSMANA ÖZEL FİYATI
Selçuk ONUR - OTOPODYUM/GİRNE