Mission X marka tarihinin en güçlü modellerinden biri olmaya aday.
Mission X, öne doğru açılan Le Mans tarzı kapıları ve yüksek performanslı, verimli elektrikli aktarma organları ile bir hiper otomobil.
Motor ve güç konusunda bir bilgi paylaşılmayan aracın en az 1500 beygir olmaıs bekleniyor.
Porsche CEO'su Oliver Blume, "Mission X, geleceğin spor otomobilleri için bir teknoloji feneri. 959, Carrera GT ve ondan önceki 918 Spyder gibi geleceğin modelleri için itici bir güç sağlayacak." ifadelerini kullandı.
Sürücü ve yolcu için zıt renkli koltuklar ve her ikisi için altı noktalı emniyet kemerleri bulunan aracın içi de oldukça dikkat çekici.
Karbon fiberle güçlendirilmiş plastikten (CFRP) yapılmış cam kubbe her iki koltuğun üzerine doğru uzanıyor. Le Mans tarzı kapılar öne ve yukarı doğru açılıyor. Bu kapı tipi daha önce efsanevi Porsche 917 yarış arabasında da kullanılıyordu.
Ön tarafta dikine konumlanan LED ışık modülleri arka tarafta da boydan boya uzanıyor. Şeffaf, aydınlatmalı Porsche yazısındaki 'E' harfi şarj olurken yanıp sönüyor.
Modelde başka bir dikkat çeken ayrıntı ise yenilenene Porsche logosunun ilk kez bu araçta kullanılması.
İlham alınan yarış konsepti aracın içinde de kendisini gösteriyor. Üstten kesik yarım direkiyon ve dijital-analog harmanı yolcu ytarafına konumlandırılmış kronometre ekranı bunun en göze çarpan örnekleri.
Elektrikli bir otomobilde görmeye alışık olmadığımız şekilde Mission X'te bataryalar koltukların arkasına yerleştirilmiş. "e-core" denilen bu sistem aracın ortadan motorlu bir spor otomobil hissiyatı sağlamasını amaçlıyor.
900 volt mimarisi ile donatılan otomobil Taycan Turbo S'ten yaklaşık iki kat daha hızlı şarj olabiliyor.
OTOPODYUM