Eylül 2023’te 3 yıllık stratejik gelişim planının açıklanmasıyla birlikte yeni markanın tanıtılması da şirketin gelişimindeki bir başka mihenk taşını temsil ediyor.
İki şirket, birbirini tamamlayan yeteneklerini ve uzmanlıklarını bir araya getiriyor ve mobilitenin geleceğini daha iyiye doğru yeniden tasarlamayı bir fırsat olarak görüyor.
Yeni marka, şirketin pazardaki benzersiz konumunu tanımlayıp, pazarda kendisini farklı kılan noktalara ve tüm segmentlerdeki müşteriler için yarattığı değere vurgu yapan bir ortak amacı besliyor. Yeni markanın vaadi; mobiliteyi daha basit, daha akıllı ve daha sürdürülebilir kılmak için “hayatın akışını iyileştirmek” olarak belirlendi.
Ayvens, küresel sürdürülebilir mobilitenin önde gelen oyuncusu olmak üzere konumlandı.
Dünya çapında yönetilen toplam 3,4 milyon araçlık filo içerisinde dünyanın en büyük çok markalı elektrikli araç filosuna sahip olan şirket, Net Sıfır Emisyon hedefine giden yolda öncülük etmeyi ve sektörün dijital dönüşümünü daha da şekillendirmeyi hedefliyor.
Aşağıda detayları verilen bu birleştirici yeni marka sektörün son derece tanınmış iki oyuncusu için güçlü bir kimlik yaratıyor.
Yeni bir isim ve logo
Ayvens; ilerlemeyi işaret eden, kolay hatırlanabilir, basit ve güçlü bir isim.
Bu isme; iki şirketin tek bir ekip olarak bir araya gelmesini, ortak bir hedef doğrultusunda çalışmasını temsil eden, güçlü, istikrarlı bir temel ve yukarıya doğru yönelen bir form ile ilerleme ve dinamizmi simgeleyen bir sembol eşlik ediyor.
Ayrıca bu isim; markanın çoğunluk hissedarı olan ve dünya çapında bilinen Societe Generale’in referansını da logosunda taşıyor.
Yeni grafik tasarım
Yeni grafik tasarım, doğadan ilham alan ve pazarda ayrışmak üzere tasarlanmış, canlı ve benzersiz renklerinin yanı sıra kullandığı samimi ve modern yazı tipi aracılığıyla markanın enerjisini aktarıyor.
Neşeli ve dinamik ikonografisi ise günlük yaşamdaki güzel anları gözler önüne sererek mobilitenin özünü yakalıyor.
Yeni marka sloganı
Marka, “Better with every move” sloganını sahiplenerek müşteriler, işletmeler ve dünya için sürekli ilerleyen “daha iyi (better)” bir mobilite sunma misyonunu taşıyor.
ALD Automotive | LeasePlan, mobilite sektöründeki bu iki şirketi, operasyonel kiralama bakış açısının ötesine geçerek daha iyi bir mobilite anlayışının önde gelen yeni markası olarak konumlandırmaktadır.
Yeni markanın lansmanı, ALD Automotive | LeasePlan’in bulunduğu 44 ülkede 2024 yılında yapılacak ve sektördeki en geniş coğrafi kapsamı temsil edecek. Marka, tüm müşteri segmentleri (Kurumsal, KOBİ, profesyoneller ve bireysel müşteriler) için tüm kanallar ve temas noktalarında özellikle de şirketin büyüyen dijital ekosisteminde kullanılacak.
Yeni markanın Türkiye lansmanı 2024 yılının üçüncü çeyreğinde yapılacak.
Önceki adıyla ALD Automotive | LeasePlan, yeni marka ismiyle Ayvens’in İcra Kurulu Başkanı Tim Albertsen yeni marka ile ilgili “Her yeni gün daha iyiye gitmek için bir fırsat ve hepimizin burada bir rolü var. Güçlerimizi birleştirerek ölçeğimiz, yaygınlığımız, hizmetteki uzmanlığımız ve yeniliğe olan bağlılığımız sayesinde sürdürülebilir mobilitenin geniş çapta benimsenmesine öncülük etmeye hazırız.” ifadelerini kullanarak şunları da belirtti: “Mobilite sektöründeki en önemli oyunculardan biri olarak mobilitenin geleceğini şekillendirmek ve mükemmele ulaşmak için liderliğimizden aldığımız güçten yararlanacağız. Bu yeni marka kimliği sadece 15.700 çalışma arkadaşımızın yeni bir ortak kimliği paylaşmasını sağlamakla kalmayacak; aynı zamanda müşterilerimizin daha fazla seçenek, özgürlük ve değer yaratma ihtiyaçlarına eşlik etmek için nasıl değiştiğimizi yansıtacak, pazar ve müşteri farkındalığını artırmamıza ve dünyanın dört bir yanındaki en iyi yetenekleri çekmemize yardımcı olacaktır.
OTOPODYUM