Müşterilerinin daha teknolojik, akıllı, hayatı kolaylaştıran ve iyi tasarlanmış mobiliteye erişimini sağlamak hedefiyle çalışan FIAT markası, hayata geçirdiği yenilikçi hizmetlerle otomotiv sektörüne yeni soluklar getirmeye devam ediyor.
FIAT, “aracını kullandıkça öde” fikriyle geliştirdiği “Akıllı Servis” uygulaması ile araç sahiplerinin servis ihtiyaçlarını modern bir anlayışla karşılayarak servis işlemlerinden abonelik yöntemiyle tam kapsamlı şekilde faydalanma imkânı sunmaya başlıyor.
FIAT’ın geleceğin satış sonrası mottosuyla devreye aldığı ve satış sonrası hizmetleri yeni bir boyuta taşıyan bu uygulama Türkiye otomotiv sektöründe de bir ilki temsil ediyor.
Satış sonrası hizmetlerde benzersiz müşteri deneyimi
FIAT, 2020 yılında devreye aldığı ve kasko poliçelerinde “Akıllı Fiyatlandırma” dönemini başlatan “Connect Kasko” uygulamasından sonra, şimdi de mekanik servis işlemleri için “Akıllı Servis” çözümünü devreye alarak müşterilerine benzersiz bir satış sonrası deneyimi sunmaya başlıyor. Egea sahiplerine özel olarak geliştirilen “Akıllı Servis” uygulamasıyla geniş bir hizmet yelpazesinde, periyodik bakımlar, ömürlü parçalar (balata, debriyaj vb.) ve tüm mekanik arızalar kapsam dahiline alınarak alışılagelmiş garanti uygulamasının ötesinde bir hizmet sunuluyor.
100 kilometrede 79 TL abonelik ücreti, 2 Yıl Sabit Fiyat Avantajı
Akıllı servis uygulaması ile, Egea sahipleri, her ay kat ettikleri 100 km başına 79 TL ödeyerek, 2 yıl sabit fiyat garantisiyle öngörülebilir ve avantajlı hizmet alacaklar.
Akıllı Servis’ten yararlanmak isteyenler, Fiat Connect uygulaması üzerinden kolay ve hızlı bir şekilde paketi satın alabilecek; aylık ödemelerini, uygulamada kayıtlı olan kredi kartı bilgileriyle otomatik ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilecekler.
Sistemden yararlanmak isteyen Egea sahipleri, hizmet kapsamı ile ilgili bilgilere FIAT’ın resmî web sitesinden, FIAT Müşteri ilgi merkezinden ve FIAT yetkili servislerinden ulaşabilirler.
OTOPODYUM