OYDER’in Kurumsal Kimliği Yenilendi

2005 yılından beri kullanılmakta olan logonun yerine kullanılmaya başlanan yeni logo ve tipografi, OYDER’in aktif ve yenilikçi gücüne vurgu yapıyor.

Otomotiv sektöründe yetkili satıcılar arasında sinerji yaratmak ve mesleğin sorunlarına ortak fayda çerçevesinde çözümler üretmek amacıyla 1989 yılında kurulan Otomotiv Yetkili Satıcıları Derneği (OYDER) kurumsal kimliğini yeniledi. 2005 yılından beri kullanılmakta olan logonun yerine kullanılmaya başlanan yeni logo ve tipografi, OYDER’in aktif ve yenilikçi gücüne vurgu yapıyor. Yeni kurumsal kimlik, modern ve görsel sadelikten ilham alıyor.

Türkiye’de faaliyet gösteren tüm yetkili satıcıları temsil eden OYDER’in marka kimliğinin özünü oluşturan “Sürdürülebilirlik, çevreye saygı, teknolojiyle senkronizasyon, değişen iletişim tonu, modern ve çağdaş tavır” kavramlarına vurgu yapan yeni kurumsal kimlik, derneğin tüm kurumsal malzemelerinde, web sitesinde ve yayın organı Otoban dergisinde kullanılmaya başlandı.

OTOPODYUM

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-Dernekler Haberleri