Toyota, araçlarında blockchain kullanmayı planlıyor

Toyota, dijital reklamcılık sektöründeki dolandırıcılık vakalarını azaltmak için Blockchain teknolojisinden faydalanmaya karar verdi. Toyota, bunun için Blockchain tabanlı bir reklam analiz firması olan Lucidity ile ortaklık kurdu.

Toyota ve global reklam ajansı Saatchi & Saatchi, Lucidity ile yapılan yeni ortaklık sayesinde dijital reklam kampanyalarına saydamlık kazandırmayı ve boşa yapılan harcamaları ortadan kaldırmayı hedefliyor. Bunun yanında otomotiv dijital reklam piyasasının 2018 yılında Amerika’daki yaklaşık büyüklüğünün 15 milyar dolar olduğu tahmin ediliyor.

OTOPODYUM

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Firmalar-Dernekler Haberleri