Lassa, “Together In Every Mile” ile uluslararası pazarlara seslenecek
Türkiye'de sektör lideri, uluslararası pazarlarda söz sahibi bir oyuncu olan Brisa’ya ait Lassa markasının global pazarlardaki yeni söylemiyle hazırlanan ilk reklam filmi yayına girdi. Filmde, Lassa’nın her koşulda, mevsimde ve zorlukta tüketicilerinin yanında olduğu mesajı veriliyor.
Dijital platformlarda yayına giren reklam filminin heyecan verici görselleri ve güçlü mesajının, Lassa lastiklerinin global pazarlardaki bilinirliğini ve marka algısını önemli ölçüde artırması hedefleniyor.
Lassa uluslararası reklam filmi, Lassa Tyres global sosyal medya hesaplarında yayına girdi. Film, dijital mecraların ardından gelecek dönemde Lassa'nın Orta Doğu, Kuzey Afrika, Doğu Avrupa ve Balkanlardaki hedef ülkelerinde de geleneksel kanallarda yayına girecek. Lassa, bu sayede küresel lastik pazarında daha geniş kitlelere ulaşmayı ve marka bilinirliğini artırmayı amaçlıyor.
Künye:
Marka: Lassa Tyres
Reklamveren Temsilcileri: Evren Güzel, Kemal Yılmaz, Gözde Günsel, Aylin Özkanber, Burak Baç, Selis Ozan
Kreatif Ajans: Happy People Project Global
Kurucu Ortaklar: Orçun Onural, Yaşar Akbaş
CCO: Ergin Binyıldız
CGO: Pelin Börk
CSO: Özgün Özkalay
Yaratıcı Ekip: Atilla Karabay, Çağatay Çan, Yiğit Zigaloğlu, Şeyma Keklik, Berkay Tutkun, Damla Adalı
Strateji Ekibi: Özlem Akbaş, Tolgacan Sezer
Müşteri İlişkileri: Gül Akbal Şeref, Dicle Aysülük, Ece Gürşimşir, Esra Yıldız Erdem
Ajans Prodüktörleri: Sevinç Öktem, Ali Çiçek, Tuna Aktaş
Animasyon Şirketi: Aniverse
Youtube link: https://www.youtube.com/watch?v=y0L4X-IVB6w
OTOPODYUM
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.